La vida a l'entorn dels productes naturals (i molt més), consells, notícies, curiositats. Digues la teva!


divendres, 3 de juny del 2016

Lo'Jo

"El llenguatge, el fa la gent, no neix mai d'una imposició o d'una obligació. La música, tampoc".



Lo'Jo és una formació musical francesa que va ser fundada a Angers l'any 1982 pel poeta i músic Denis Péan i pel violinista Richard Bourreau.
Des del seu naixement, Lo'Jo beu de fonts tan diverses com les nacionalitas dels seus membres. La seva proposta musical és original i, tot i haver estat inclosa dins les "músiques del món", està fora de qualsevol classificació. En el seu repertori hi podem trobar ifluències que van de la música tradicional francesa fins les percussions africanes, passant pel jazz manouche. "La nostra música és un jardí anàrquic que intentem cultivar per fer-lo a la vegada bonic i salvatge".
Lo'Jo ha recorregut el món sencer oferint actuacions en directe, sovint enriquides amb la presència d'artistes provinents del món del teatre, de les arts plàstiques o del circ.





Web oficial de Lo'Jo 
Canal Lo'Jo a MySpace
Canal de Lo'Jo a YouTube
Lo'Jo a la Wikipédia (en francès)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per comentar.