El juny de l'any passat, la web de viatges Momondo va llençar una campanya que va fer furor a internet.
La idea central era la de fomentar el turisme com a font de coneixement. El viatge obre la ment i desperta la curiositat, ens ensenya a acceptar i apreciar les diferencies i a valorar la diversitat.
Momondo va reunir un seguit de voluntaris de diversos països i els va proposar fer un viatge basat en l'ADN. Els participants havien de cedir una mostra de saliva que serviria per analitzar l'ADN de cadascun dels voluntaris i revelar els seus orígens. El vídeo que mostra alguns dels participants abans i després de conèixer els resultats de l'anàlisi no té pèrdua. L'emotivitat que desprèn va tocar ràpidament el cor dels internautes i el va convertir en un fenòmen viral amb milions de visites.
Si encara no l'heu vist, us el recomanem vivament. Uns minuts en els que gaudireu de tota una proclama contra el racisme i la xenofòbia i una invitació a fugir dels clichés i els estereotips i gaudir de les diferències.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Moltes gràcies per comentar.